Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

4 k samling i Kirkenes

Kommunestyrene i 4k- Berlevåg, Båtsfjord, Nesseby og Tana var samlet på  Scandic Kirkenes for et felles kommunestyremøte.  Målsetting med 4 k samarbeider er å få et større fagmiljø, mindre sårbar for sykdom og fravær,  og dermed levere bedre tjenester til innbyggerne. Målsettingen med samlingen var å få en felles forståelse av kommunesamarbeidet, opplæring til nye politikere, og rollen politikk - administrasjon. Kommunedirektørene og øverste ledelse i kommunene deltok også.

,

4K Samling i Kirkenes

Historisk møte i Tana kommune

Eldrerådet og Rådet for personer med funksjonsnedsettelse hadde felles rådsmøte den 16. august 2023

Sak til behandling : Opprettelse av brukerutvalg for helse - og omsorgstjenester i Tana kommune. Felles vedtak hvor rådene tiltrer kommunaldirektørens innstilling : Tana kommunestyre vedtar å opprette et brukerutvalg for helse- og omsorgstjenester i Tana kommune i henhold til de fremlagte retningslinjene. Et godt og spennende møte.

Eldrerådet og Rådet for personer med funksjonsnedsettelse
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk