Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Driftsmeldinger vann og avløp

Her vil man kunne følge med på driftsmeldinger innen vann og avløp. Kommunen sender også ut meldinger direkte til abonnenter via varsling 24.

Vannlekkasje

Det er observert rotter i Tana

Kommunen har fått henvendelse om at det er observert rotter i Tana og vil oppfordre alle til å gjøre tiltak for å forebygge dette.
Det er gjort observasjon i kommunesenteret i vår.

Brunrotte

Økning i kommunale avgifter

Hva er det som gjør at kommunale avgifter øker? Selvkostloven og det offentlige "spleiselaget" er ikke alltid enkle å forstå. Flere vil vite hva som er årsak til nylig økning i avgiftene, under er en kort oppsummering av årsakene til dette.

Tana bru vinter

SMS-varsling fra kommunen

Tana kommune har tatt i bruk varslingssystemet Varsling 24 for å varsle innbyggere i et geografisk område om hendelser via SMS.

Varsling 24 varsler via SMS, e-post og talemelding til fasttelefon.

Varsling24_logo

Angående feiing

Tana kommune har inngått en avtale med Vadsø brann og redning om feiertjenester for 2023.

Peisovn med fyr i
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk